Sunday, May 15, 2011

sis wedding


7 Mei 2011-detik2 debaran bagi akk aku yg bakal diijabkabulkan beberapa jam lagi , omg ! da nkkawen ko kak , ahahahaha ~ sepanjang majlis aku yang jd photographer , ceh mcm hebat lh pulak , gedik seyh ~ ahahaha , ape pon tak bole , aku da mcm jd wedding palnner dy pulak , semua mintak pendapat aku , aku ape ag , bab2 memilih nie mmg ak suke bangat , sampai pelamin , baju , cenderahati n hantaran aku yang pilihkan , kihkihkih ~ tepat pukol 5.oo ptg akk aku yang bernama Suzana Binti Jumanah telah sah menjadi isteri Nasaruddin Bin Kamal , fuhhhhh mse majlis aku macam orang penting lak , hehehe , yg paling tak leh blahhhh , aku menjadi wakil bagi belah pengantin perempuan merenjis air mawar dll kat pengantin pd malam berinai , cehhh , nseb bek aku dgn mak andam uh kamcing , dy yg ajr aku , cehhhhh ~
8 Mei 2011-ha? hari yang ditunggu-tunggu ~ majlis besar bagi pekahwinan mereka , cehhhh ~ hari2 yang panas pd mse itu ~ nseb bek lh panas kalau ujan , ape pon tak bole , wahhh bukan men lgi ea mse ats pelamin ~ hehehe ~ ayt yang selalu aku bagithu kat pasangan pengatin " senyum biarlah nampak ikhlas , muke kene cover cun ea ats pelamin bru nmpk hot , badan uh jgn bongkok mse ats pelamin " huhh ~ nak taip ape lagi eak ? nie aku sertakan pict2 akq aku mse kawen yang aku snap , vid mse kawen dlm proses aku wat , nanti kalau da siap aku upload ok ,

zana

zana & den

zana & den

zana & den

nyum3 ~

aku , along , aien ~

my mum n my dad ~

my lovely family ~ love u alls ~

zana & den mase malam berinai ~

mase malam berinai ~ aku wif my anak buah ~

zana & den

berbaju biru {aien} akk aku , yang tgh {aku} , yang berbaju hijau {huwaidah} ank buah aku ,

hantaran bagi sesi pembatalan air sembahyang ~

ahahaha ~ ayoyo ~ cepat bersedia ~ tok kadi nak nikahkan tu abg den ~ saya terima nikahnye .....

aku dgn akk aku sebelum diijabkabulkan ,

komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment