Monday, June 6, 2011

cecite kawan

story tentang my friends jap - dengan gelaran abjad A nie macam da fall in love suda , ~ huhu ~ huh penad oke aku dengar luahan hati dy , tapi sebgai kawan yang akrab aku dengar lah juge , nak cecite dari mane eak ?

1st - dy infom lha kat aku sejak pertama kali dy lht pict2 minah uh dy da mulai suke , wahhhh ~ ko eak da pndai skrg , nympah bpk dgr oke , hehehe .
2nd - tah eak dy wat ape kat minah tu pon aku lupe lha , hahahaha , tapi yg penting dy syok kat minah tu lha , ape yg dy syok pon aku tak tahu lha , " cinta beruk " lha katakan ,
3rd - dy contact dak uh kot , rasenyer lha , sebnrnyer nie rhsie aku pon main hembus jek kat blog nie , nak tambhkn content blog aku , hehehe ,

da lah smbgn cecite nie aku akn updated dari mase ke semase oke ,

komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment