Wednesday, July 13, 2011

kembali melukis dan mewarna ( drive smart )


sudah sekian lame aku tidak melukis dan mewarna , hari nie tercatat dalam blog amerchapiq aku kembali melakukan aktivti tho , kenape ? sebab kami budak2 kelas 4amanah telah ditugaskan untuk melukis sebuah poster tentang jalanraya , huhh lame jugak aku tidak melakukan kerja2 nie , last aku buat pada tahun lepas kot , rasenyer lha , xigt lha babe , hahahaha , sedang sibuk melukis terlintas dibenak fikiran aku , dimanakah letaknyer warna air, berus dan plet ? huhhh satu rumai aku bongkar , setelah bertungkus lumus berusaha akhirnya aku temui jua , kata orang " usaha tangga kejayaan " memang betul lha , sokong 100% , hehehehehe , agak kekot lha aku nak melukis , haram jadah lukisan aku buat , da tak serupe bikin doe , hancusss , malu seyh nak bawak pergi sch , grrrr ! ape nak habaq lagi eak ? nak tengok tk hasil kerja aku , buruk doe , malu aku ,
komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment