Thursday, August 4, 2011

4 hari berpuasa

assalamualaikum . korang macam mana puasa . okay tak ? ha ada tak yang tak tahan puasa nie . cecite . sharing is caring kan . hehehehe . sepanjang bulan puasa memang banyak dugaan yang menguji keiman kita . betul tak ? tak payah lha nak betul sgt . macam tho gak aku . byk dugaan . cewah . ayt tak bole blah doe . mcm mintak makan kasut converse aku size 8 jek kan . ape pun tak bole . a balik pada topik asal . dugaan yang sering menghantui seseorang ketika berpuasa ialah makanan dan minuman ? kenapekenapekenape ? sebab tho lha dugaan utama selain hawa nafsu . hahaha . lagi-agi kalau pergi bazar ramadhan . memang betul byk mknan dan minuman yg dijual . macam-macam warna dan bentuk okay . hahaha . lain-lain . hasutan kawan untuk berbuka ? saah satu dugaan kan . memang jahad ha sape dapat kawan yang menjerumus kearah hal duniawi semata-mata . memang hidup tk diberkatii yang maha Esa lha . * macam baik sgt pulak aku nie . lol . semalam pergi survey harga baju raya . mahalnya . tak ade yang murah ke ? tolong lha . xpakai selalu pun . nak baju warna ape eak tahun nie ? kawan-kawan aku sume da cite pasal baju rya . tapi aku tak pun . nie yang nak sedih nie . weakweakweak . okay lha . sampai disini shaja coretan saya pada kali nie . semge bertemu dilain page okay . tata titi thotho . salam ramadhan .
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment