Friday, October 14, 2011

berfeeling dimalam hening

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


what's up-what's up . aim utama entry nie dibuat adalah untuk jengjengjeng . HAHA . P&C . ape itu P&C . Private & Confidential . maknanya ? pergi buka google translate okay . usaha eskulator kejayaan . HAHA . stop ! dikala malam yang hening sebegini . melihat keindahan ciptaan yang maha Esa . tergambar dibenak fikiran . wow sangat menakjubkan . kemudahan dan segalanya yang kau berikan memang tidak ternilai dang sangat berharga . terima kasih ya Allah . Alhamdulillah . sedang duduk diatas sofa yang serba murah . sambil menolak tetikus kekiri kekanan keatas kebawah . sehingga satu detik dan ketika aku tergerak hendak membuka lamansosial yang dikomersialkan sebagai blogger . skod punye skod terbuka bestie punye blog . alangkah berfeelingnya aku apabila terbace entry yang dibuatnya tentang aku . pilu dan syahdunya aku membaca . thanks bestie . we are friends 4ever n ever . love you always . tidak terkata rasa kepiluan dan kesyahduan diri ini tatkala membaca entry yang dibuat olehnya . banyak lagi yang hendak diceritakan tetapi alangkah pemalasnya aku menaip-naip sebegini . most important . i love you bestie Nur Syaffa Aqilah Binti Yaakop ♥ .
.

komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment