Monday, June 27, 2011

holiday in kelantan vs terengganu

hello2 anybdy here ? nak cecite nie babe , nak dgr tak ? xnk ? smpai hati kn , hoho , cecite mengenai lawatan mak kiah dan bapak kiah di kelantan dan terengganu :

sebelum perjalanan :
  • berkumpul di TNB Kota tinggi dalam pukul 9.00 malam .
  • snap pict wif ahli2 TNB Kota Tinggi dgn Banner yg tersendiri .

semasa perjalanan :
  • tidur ? itulah akitvit yg dilakukan semase perjalanan , menarik kn ? ape pon tk bole .
  • menonton dvd cecite Johor gangster , a slh2 KL gangster tgh mlm2 bute tho .
  • 5.30 a.m. berhenti di masjid setiu tok menunaikn kewajipan sbg umat islam . dn meneruskn kmbli perjalanan .
selepas perjalanan :
  • destinasi pertama : Pasar Che Khadijah , pd waktu pagi sgt sibuk disana , mmg lah name pon pasar kan , mane tk sbok dgn org2 membeli barang , haishhh ,
  • destinasi kedua : Rantau Panjang , ape yg kami buad disana ? bergantung pada bdget masing2 , amboi kalian shoping sakan nha , beli sgle bagai , hahahaha , aku gn akq aku ap yg kteorg buad servey harge2 barang , jadilah pengguna yg bijak .
  • destinasi ketiga : Kedai Makan , perr wa nak habaq cikit kat lu , kat sane wa makan tom yam , terangkat giler bapak seyh tom yam dy , pakkal jek kat kedai kalau kat umah da aku mcm org giler makn bnde tu ,
  • destinasi keempat : Hotel Harmoni , disini lha tempat kami tidur , aku satu bilik gn abg ipar aku n mmbe dy , hahahaha , mse dlm bilik aku sgt pendiam tw , hihi ,
  • destinasi kelima : Pejabat TNB Kota Bharu , ape yg kami buat disini , dinner wif CEO TNB Kota bharu , makanan yg dihidangkan amt lha sedap , tapi tk ley mkn bebanyak coz nnti gemok lha babe , hahaha
  • destinasi keenam : Wakaf Che Yeh , kalau tk silap aku ejaannyer macam nie lha , kalau slah harap maaf oke , memalam bebute cm nie pergi shoping at tmpt kejadah nie , hahaha , brg2 sgt lha murah , smpai aku tak terbeli , hahaha , aku gn akq aku smpai tersesat tak jumpe jaln keluo , alamak bas da tunggu nie , cm ne ? aku terpikir sejenak tentang peribahasa nie " Malu Bertanya Sesat Jalan " , aku decde g tnye lha org yg at situ , finally kami jumpe jalan keluar ,
  • destinasi ketujuh : Masjid Kristal , Pasar Payang , kami disini sekadar suke2 jek , hahahaha , snap2 pict dll ,
p/s - maaf content tak berapa nak best coz aku
malas nak taip pnjg2 ,








komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment