Friday, September 30, 2011

dapat ahli baru . yeahh !


اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
celupcelup . hey ape nie celup-celup . macam bebudak lha . matang sikit okay . grr ~ heee ~ act tujuan utama saya memenuhi entry blog saya adelah untuk nak bagitahu yang saya dapat anak saudara baru . yeahhhh . sukasukasuka . korang suka tak ? " TAK " eleyh korang sebenarnya jeless kan aku dapat anak saudara baru . adoiii . makin bertambah lha bilangan isi rumah Dato' Jay . woww . vavavoom seyh . terbaik lha . saya bagitahu dad " dad cucu dah ramai , tak nak besarkan lagi ke rumah ? " hee ~ nak tahu tak nama anak saudara saya sape ? cube teka . JENGJENGJENG . dah tahu kha ? tak payah pikir sgt lha kan . biar saya jek yang bagitahu . NUR ATHIA SOFFIYAH BINTI ITHNIN . wow . pendeknyer lama *nganjeng* next year dad dapat dua cucu lagi . yeahhh . bertambah lagi . tho tahun depan punye cerite ye . tahun nie habiskan dulu . satuDUAtigaEMPAT dan seterusnya . alhamdulillah dha ada 15 cucu bapak aku nie . hmm ~ suka lha tho . hee ^_^ :

NUR ATHIA SOFFIYAH


komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment