Tuesday, October 4, 2011

entry feelings sikit okay

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
hey guys . what's up babe ? budak-budak yang berumur 15 tahun dah start PMR lha . good luck to you all okay include anak saudara saya . do the best ! chayork2 . HAHA . dah besar jugak anak saudara aku nie . hee ~ forget about it . bukan nak cerite pasal tho kan . acctually nak cite pasal cintan-cintun nie . wahh . sejak bile kau jadi mat cintan nie أميرالشفيق بن جومانه . HAHA . aneh sungguh ! APAPUNCANNOTGO lah kau nie . LOL .korang pernah bercinta tak ? bagaimana rasa bercinta ? " sometimes best sometimes tak best " yeah that's right . jangan tanya saya kenape saya menulis entry pasal bercintan-bercintun nie . HAHA .scene 1: atas dasar pengalaman kawan saya selepas frust menonggeng akibat bercintan-cintun nie lha saya tergerak hati nak buat entry nie . kesian . sungguh sadis apabila mengenangkan nasib diaorg . wahh . mcm terpisah kerana aspek kematian pulak . kan . tak ade lha acct diaorang berpisah disebabkan oleh pasangan yang curang dalam erti kata lain " MAIN KAYU TIGA " lebih kurang lah . si lelaki nie tersangat lah setia pada si wanita nie tapi ape yang dia dapat merana dipersimpangan delima . wahh .kesian kan . scene 2 : si lelaki nie sgt lah tergilak-gilak si wanita nie . tapi apekan daya . cinta bertepuk sebelah kaki . HAHA .kata kawan saya lah kan . " 1st time dia jatuh hati kat si perempuan tho . tetapi kata nya kita hanya sekadar berkawan tak lebih dari tho okay " wah menusuk tak ayat yang dia bagi . tak sangat lah kan . P/S inilah yang dinamakan adat percintaan . kadangkala kita dilanda perlbagai dugaan kadangkala kita dilanda pelbagai kekalutan akhir sekali bertemu lah jalan penyelesaian . apepun terjadi hidup haru diteruskan . sekian .

komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

No comments:

Post a Comment