Thursday, December 22, 2011

business family

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
hello II . awak II semua . mari rapat II , mari dekat II . duduk erat II . nak kongsi satu cerita . wahhh . jadi panglipulara pulak saya nie . tak boleh blahh lah kan . apepuncannotgolah . ape tajuk entry pada kali nie ? cube fikir . fikir lahh . jgn malas okay . sel neuron kita akan berkembang sekiranya kita rajin berfikir . wahh mcm iklan susu anmum essential pulak . HAHA . ta mao ta mao . lalala . new entry pada kali nie pasal business family . kenapa saya cube membuka entry pasal nie ? one of the reason is lembu II family saya makin bertambah syukur alhamdulillah . rezeki yg Allah bagi makin bertambah . terima kasih ya Allah . sememangnya kau maha Kaya dan Maha agung di alam fana ini . back to our tittle . cube tengok sebahagian daripada pict II lembu family saya . ape komen korang ? mcm mana ? okay tak ? kalau nak order just pm me kat fb . HAHA . poyo jea . bolehbahkalaukau . sexy tak lembu II family saya ? HAHA . ape kau merepek nie chapiq . menyanyah jea kan . dah lah . malas nak taip panjang II . saya tahu korang pun malas nak bce entry panjang yg berlebar-lebar kan . so tengok pict lembu II nie dan menilai sendiri okay . akhir kata dari saya " makan nasi dengan kuah , rezeki Allah memang melimpah ruah " wasalam . adioosa .














komen anda amat saya hargai . Terima Kasih .^_^

2 comments:

  1. Nice blog!!!

    Please visit back and don't forget to give your sweet comment! :)
    http://elfridachania-words.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. banyak giler lembu bapak kau capik !
    terbaik lah :)

    ReplyDelete